Virtuálna kancelária

Virtuálna kancelária sa poskytuje za zlomok ceny, ktorú by ste dali za samostatné kancelárske priestory a zároveň získate reprezentatívny image pre vaše podnikanie.

Služba virtuálnej kancelárie zahŕňa označenie sídla spoločnosti v zmysle platného zákona, úschovu pošty, notifikáciu prijatej pošty, prenájom zasadacích priestorov a iné služby, ktoré klienti potrebujú.


Vyšehradská ulica Vienna Gate, Kopčianska Klincová Konventná

Garancia sídla firmy na naších adresách

Sídlo firmy poskytujeme vo vlastných nehnuteľnostiach. Z tohoto dôvodu Vám vieme garantovať dlhodobé poskytovanie našich služieb bez rizika.


Virtuálna kancelária je moderné a praktické riešenie, ako prezentovať firmu na vysokej úrovni, s prestížnou adresou, plne funkčnou a profesionálnou kanceláriou, ak nemáte k dispozícii vlastné kancelárske priestory.

Vyberte si z našej ponuky sídiel spoločnosti za výhodné ceny, ktoré sa odvíjajú od prestížnosti štvrti v jednotlivých častiach Bratislavy.

Kto sú zákazníci virtuálnej kancelárie?

Služba virtuálna kancelária je vhodná pre začínajúcich podnikateľov ktorí nedisponujú vlastnou nehnuteľnosťou a k svojmu podnikaniu si nepotrebujú prenajímať samostatnú kanceláriu.

Veľkú časť klientov tvoria aj spoločnosti osôb zo vzdialenejších kútov Slovenska, ktorý využívajú prestíž adresy spoločnosti v hlavnom meste.

Druhou najväčšou skupinou sú zahraničných podnikateľov, ktorý prichádzajú podnikať na naše územie a zatiaľ nepotrebujú samostatné kancelárske priestory, ako aj zahraničný podnikatelia, u ktorých sa o zákazníkov na Slovensku starajú zamestnanci z iných krajín.

Prenájom zasadacích miestností

V našich priestoroch na Klincovej, Kopčianskej a Michalskej ulici je možný prenájom zasadacích miestností s občerstvením s kapacitou do 5-6 osôb.

Zasadacie priestory sú kompletne zariadené a vybavené wifi internetom.

Spoločnosť je podľa platných zákonných požiadaviek povinná uviesť v Obchodnom registri adresu svojho sídla. Na preukázanie vťahu k uvedenej nehnuteľnosti je potrebné predložiť listinu osvedčujúcu právny dôvod užívania priestorov či súhlas vlastníka s poskytnutím sídla pre spolocnosť.

Pri objednaní služby virtuálna kancelária u nás získate za jedninečnú cenu možnosť využívať jednu z naších adries ako oficiálne sídlo firmy.


Virtuálne kancelárie predstavujú v modernom podnikaní prevrat! Aké sú ich výhody?

Virtuálne kancelárie sú v dnešnom modernom podnikaní novým trendom, ktorý valcuje tradičné mýty o nutnosti platenia predražených kancelárskych priestorov v prestížnych lokalitách v Bratislave. Poznáte však všetky výhody?

1. Nízka cena a úspora veľkého množstva peňazí

Samozrejme najväčšou výhodou virtuálnych kancelárií je ich nízka cena, ktorá predstavuje iba malinký zlomok nákladov spojených s prenajatím skutočných priestorov na kancelárske účely. Vďaka tomu, že vo virtuálnej kancelárii nemusíte platiť ani asistentku, ktorá by kanceláriu viedla, je šetrenie nákladov mnohonásobne vyššie ako sa môže spočiatku zdať.

2. Prestížne sídlo firmy za pár eur mesačne

Ďalšou veľkou výhodou virtuálnych kancelárií sú prestížne lokality, z ktorých si môžete vybrať. Ak potrebujete aby vaša firma mala okrem sídla na východnom Slovensku svoje zastúpenie i na západe, virtuálny office vám túto požiadavku splní do bodky.

Virtuálny typ kancelárie je pre vás vhodný i vtedy, ak ste začínajúca firma a kancelárske priestory potrebujete iba na prijímanie pošty a vybavovanie spojenia s úradmi, prípadne ak vaša firma prichádza zo zahraničia a potrebuje si na Slovensku založiť pobočku.

3. Zasadačky pre vaše potreby

Pokiaľ potrebujete na adrese vašej firmy zrealizovať míting či stretnutie s klientmi, virtuálne kancelárie vám poskytnú za malý poplatok zasadačku určenú a vybavenú práve na tieto účely. Stačí sa len vopred nahlásiť a priestory budú pre vás pripravené.

4. Evidovanie a odosielanie pošty

Každá firma, či už menšia alebo väčšia, mesačne prijíma určitý obsah pošty. Pokiaľ máte zakúpený mesačný prenájom virtuálneho sídla, asistenti prenajímateľa prijímajú a evidujú vašu poštu, prípadne ju preposielajú na vašu domovskú adresu alebo na e-mail podľa vašich požiadaviek.

V prípade potreby je možné tiež nechať za seba poštu odosielať na požadované adresy. Vďaka virtuálnej kancelárii tak ušetríte množstvo času pri preberaní pošty a nemusíte si na túto prácu prenajímať ďalšiu pracovnú silu.

5. Jednoduchšia komunikácia s úradmi

Ak ste podnikateľ, určite si uvedomujete možnosť náhodných kontrol z rôznych úradov, ako je napríklad Daňový úrad alebo Živnostenský register, a podobne. V prípade, že disponujete virtuálnou kanceláriou, prvý kontakt s úradníkmi za vás na sídle firmy vybaví vyškolený personál.Vďaka možnosti prenajatia zasadačiek na tieto účely sa nemusíte s úradníkmi vybavovať v súkromí vašej obývačky v prítomnosti rodinných príslušníkov či detí, ale môžete si všetko pohodlne pripraviť a realizovať vo svojom virtuálnom sídle.

Zriadenie virtuálnej kancelárie je v modernom podnikaní veľkým trendom, pretože prináša množstvo výhod, ktoré majú pre každú spoločnosť individuálny prínos. Tie najdôležitejšie z nich sme zhrnuli do 5 základných bodov a veríme, že o tých ostatných sa už presvedčíte sami.